1. қатемен жұмыс жасау арқылы сауатты жазуға үйренеді.Мәтіндегі тәуелдік жалғауы бар сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талдау: Ордасы, қоймасы, жаның, тәнің, кітабыңды, бөленгеніңді,өзіңе, есіңе, кейіпкерлерінің, әрекеттерін, көзіңмен,ерлігіне,мінезіне,өзіңе ,істері,ашуың,қылықтарына,ұстазың,айнасы,ойыңды,бойыңды , мінезіңді,қылығыңды ІІ. Мәтіннен жіктік жалғауы бар сөздерді жазып, сөз құрамына талдау: Іздесең,ерік,қуанасың, дос тұтасың, көресің,серік етесің, тұтасың, ұқсағың, қарсы боласың мінейсің, шенейсің, пейілді көріп, жиренесің, түзелесің. ІІІ. Септік жалғаулары бар сөздерді теріп жазыңыз: Табыс септікІлік септікШығыс септікКөмектес септікБарыс септік бәрін жанды үлгісін кітабыңды әрекеттерін кейіпкердің пейілд қылықтарына бойыңды ойыңды мінезіңді Кітаптың, білімнің , ғылымның, азығының, кейіпкерлерінің кейіпкердің адамдардыңКітаптан қылығыңды қиыншылықтанкөзіңмен мысалға кезде сезімге табуға өзіңе есіңе ерлігіне, ісіне бұған мінезіне түзетуге кітапқа ІҮ. Бастауыш пен баяндауыш арасына қойылатын сызықша: 1. Ол-білімнің жолдасы 2. Ол-ғылымның ордасы. 3. Ол-жан азығының қоймасы. 4. Кітап-шебер ұстазың, тілсіз мұғалім. 5. Кітап-жан айнасы, оған қарап, ойыңды да, бойыңды да түзетуге болады. 6. Кітап-сегіз қырлы, терең сырлы тәрбиеші, ұлы үйретуші. Ү. Құрмалас сөйлемдерді теріп жазыңыз: 1. Жаның сұлу болмай, тәнің сұлу болмайды. |